۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
نمایه آگهی مهندس بابک اسحاقیان

نقشه برداری و رلوه مکان ها با نرم افزار اتوکد

نقشه برداری و رلوه مکان ها با نرم افزار اتوکد

رشته مهندسی نقشه برداری ، شاخه ها و زیرشاخه های مختلف و متعددی را در بر می گیرد . یکی از این زیر شاخه ها و گرایش های تخصصی ، انجام نقشه برداری داخلی ساختمان ها می باشد . در این گرایش ، نقشه های داخلی برای ساختمان هایی تهیه می شود که فاقد نقشه هستند . به این گونه از نقشه ها ، ازبیلت یا چون ساخت نیز گفته می شود . چون این نقشه ها دقیقاً مشابه با وضعیت فعلی ساختمان هستند و کاملاً بر وضع موجود منطبق می باشند .
دفتر فنی و مهندسی عمرانی بابک ، در شهر تهران قرار دارد . تمرکز فعالیت این شرکت ، بر روی انجام نقشه برداری وضع موجود معماری داخلی ساختمان می باشد . پرسنل نقشه بردار و نقشه کش در این شرکت ، برای ساختمان هایی که نقشه های آن ها موجود نیست ، نقشه تهیه می کنند . در گذشته برای انجام این کار ، از تجهیزات آنالوگ و راپید و کاغذ استفاده می شد . برای انجام این کار ، از وسایل و تجهیزات دیجیتال نقشه برداری و سیستم های کامپیوتری و نرم افزارهای نقشه کشی استفاده می شود .
به عنوان مثال ، مدتی پیش یکی از کارفرمایان گرامی با دفتر این شرکت تماس گرفت . ایشان مدیر و مالک یک چاپخانه در مرکز شهر تهران بودند . خواسته این کارفرمای محترم ، این بود که نقشه وضع موجود این چاپخانه تهیه شود . ایشان قصد داشتند تا این نقشه را برای انجام امور اداری و اخذ پایان کار به شهرداری منطقه ارائه بدهند . تعدادی از امور اداری ابتدایی شهرداری ایشان انجام شده بود و در این مرحله ، به نقشه های وضعیت فعلی این ساختمان نیاز بود .
مهندس بابک اسحاقیان که مالک و بنیان گذار شرکت نقشه برداری بابک می باشد ، مشورت های لازم ابتدایی را خدمت این کارفرمای محترم ارائه نمود . ایشان مراحل کار را به صورت کامل برای این مشتری گرامی توضیح داد . سپس یک برآورد اولیه از هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام این پروژه را انجام داد . همچنین مهندس اسحاقیان ، چند نمونه فایل نقشه های برداشت شده و ترسیم شده توسط این شرکت را برای این کارفرمای محترم ارسال نمود تا کارفرما آن ها را مورد بررسی قرار بدهد .
این کارفرمای گرامی ، نمونه کارها و زمان و هزینه را مورد بررسی قرار داد . سپس ایشان تصمیم گرفتند تا این پروژه نقشه برداری ، توسط شرکت نقشه برداری بابک به انجام برسد . یک قرار کاری جهت انجام این پروژه تنظیم شد . مهندس بابک اسحاقیان و دستیاران ایشان ، در زمان مقرر شده به محل این چاپخانه مراجع نمودند تا پروژه را به انجام برسانند . آن ها تمامی وسایل و تجهیزات لازم برای نقشه برداری را نیز به محل این ساختمان بردند .
اعضای تیم نقشه برداری ، در ابتدا فضاهای مختلف این چاپخانه را مورد بررسی قرار دادند . سپس با توجه به ابعاد و ویژگی های هر فضا ، یک کروکی دستی را ترسیم نمودند . آنگاه با استفاده از وسایل نقشه برداری لیزری ، تمامی ابعاد و اندازه های هر یک از این فضاها را برداشت نمودند . آن ها این ابعاد و اندازه ها را بر روی کروکی های دستی ترسیم شده منعکس کردند . سایر ویژگی ها و جزئیات هر فضا نیز به صورت کامل و مفصل بر روی این کروکی ها ترسیم شدند .
سپس گروه نقشه برداری به محل دفتر این شرکت بازگشتند . آن ها کروکی های ترسیم شده را توسط کامپیوتر و با استفاده از نرم افزار اتوکد ترسیم نمودند . تمامی اندازه گذاری ها و تجهیزات و وسایل موجود در محل چاپخانه نیز در نقشه ها اعمال شدند . برای هر یک از نقشه ها ، کادرها و جدول ها و تایتل های اختصاصی تهیه شد . سپس لایه بندی ها و ضخامت خط ها و رنگ های خطوط و سایر ویژگی ها و استاندارد های فنی نقشه کشی ، در تمامی نقشه های تهیه شده لحاظ شدند .
پس از آماده سازی نقشه ها ، مرحله کنترل کیفیت و بازبینی نقشه ها به انجام رسید . سپس تمامی فایل های نقشه ها ، به صورت کامل و با فرمت های مختلف خدمت این کارفرمای محترم ارسال شد . این مشتری گرامی ، نقشه ها را بررسی نمود و رضایت کامل خود را اعلام نمود . سپس این نقشه ها را پرینت کرد و آن ها را به شهرداری مورد نظر ارائه داد . ادامه مراحل امور اداری پرونده ایشان ، با موفقیت به انجام رسید . ایشان موفق شدند پایان کار شهرداری را اخذ نمایند .
این نتیجه رضایت بخش و راضی کننده ، به این دلیل بود که پروژه نقشه برداری این چاپخانه ، توسط دفتر فنی مهندسی بابک و به وسیله مهندسین کارآزموده و با تجربه به انجام رسید . اگر شما نیز به انجام نقشه برداری وضع موجود ساختمان و ملک خود نیاز دارید ، می توانید در کلیه ایام هفته با این دفتر فنی و مهندسی در تماس باشید . آسان ترین و سریع ترین راه تماس با این شرکت ، استفاده از تلفن های ثابت و تلفن های همراه می باشد .
شماره های تلفن های ثابت این شرکت ، در کلیه روزهای کاری و ساعت های اداری ، آماده ارائه مشاوره به شما بزرگواران در زمینه پروژه های نقشه برداری می باشند . در روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و اعیاد نیز می توانید با شماره های تلفن های همراه شخصی مهندس بابک اسحاقیان تماس بگیرید . کامل ترین و حرفه ای ترین خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها و ابنیه را با شرکت نقشه برداری بابک تجربه کنید .
به روز شده در تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۱ ساعت : ۲۲:۲۳:۲۸
قیمت: توافقی و متناسب با نوع پروژه

مشخصات آگهی دهنده

نام: مهندس بابک اسحاقیان
تلفن: ۰۹۱۲۴۳۳۷۴۲۹
تاریخ درج: شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ انقضاء: دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
موقعیت: ایران » تهران
آدرس: تهران - خیابان کارگر جنوبی - میدان قزوین - خیابان قزوین - روبروی شهرداری منطقه یازده - پلاک هجده - طبقه اول - واحد یک
ایمیل:

بازدید:

۵۸ بار

وب سایت آگهی سازه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

قصد ثبت و سفارش آگهی ، تبلیغات و بنر را دارید؟ ابتدا باید ثبت نام کنید ...

کلمات کلیدی و جستجوهای مرتبط

کلمات کلیدی

جستجوهای مرتبط


تازه ترین مطالب ساختمان
تازه ترین مطالب 
دکوراسیون مدرن با انواع پروفیل در و پنجره، دروازه‌ای به سوی دنیایی نو


دنیای مدرن امروزی، همواره در حال تحول و دگرگونی است. این تحولات در زمینه دکوراسیون منزل نیز به وضوح قابل مشاهده است. امروزه طراحان و معماران ...


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۳/۱/۳۱

خدمات شرکت عمرانی کامرانی برای بازسازی منزل


شرکت بازسازی و ساخت کامرانی با سابقه‌ای ممتاز در عرصه‌های بازسازی منزل، تأمین و نصب آسانسور و مشارکت در پروژه‌های ساختمانی، به عنوان یکی از پیشروهای صنعت ...


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۲/۷/۴

سقف کاذب و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی


سقف کاذب و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی    یکی از بخش های مهم در طراحی داخلی انتخاب گزینه مناسب به عنوان سقف یا دیوار پوش است. امروزه ...


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۲/۴/۲۲

موارد کلیدی انتخاب کولر گازی جی پلاس


کولر گازی ها از تجهیزات تهویه مطبوع مهم و کاربردی هستند و در این نوشتار نیز به موارد کلیدی انتخاب کولر گازی جی پلاس خواهیم پرداخت.


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۲/۲/۱

نکات مهم در خرید کابینت MDF از کابینت بازار


نکات مهم در خرید کابینت MDF از کابینت بازار   می توان گفت که امروزه کابینت ام دی اف از رایج ترین و پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه به ...


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۱/۵/۳

123
آخرین آگهی های نقشه – نظارت
آخرین آگهی ها
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

نقشه برداری و رلوه مکان ها با نرم افزار اتوکد


نقشه برداری و رلوه مکان ها با نرم افزار اتوکد

رشته مهندسی نقشه برداری ، شاخه ها و زیرشاخه های مختلف و متعددی را در بر می گیرد . یکی از این زیر شاخه ها و گرایش ...


مهندس بابک اسحاقیان ، ایران »» تهران ،تلفن:۰۹۱۲۴۳۳۷۴۲۹

۱۴۰۲/۵/۱۴

عملیات نقشه برداری


عملیات نقشه برداری

کلیه عملیات نقشه بردای بصورت لوکال و UTM و ارائه نقشه های لازم انجام میشود در استان تهران و البرز و ...
ارائه خدمات نقشه utm برای ...


جعفری ، ایران »» تهران ،تلفن:۰۹۳۸۱۵۰۸۳۵۸

آگهی های ساختمان