۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
نمایه آگهی هومن صدر

فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت (منطقه صادقیه)

فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت (منطقه صادقیه)

احتراما نظربه اینکه در قانون جدید مصوب شواری شهر تهران اجازه ساخت ۶ طبقه حذف گردیده  و از طرفی ملک های فرسوده باقیمانده در منطقه صادقیه اکثرا ۸ واحدی و ۴ طبقه میباشند و در صورت نوسازی صرفا اجازه  ساخت ۵ طبقه و ۱۰ واحد صادر میشود .
لذا به جهت هزینه های بالای ساخت و ساز سازندگان درخواست دریافت مبالغی در حدود ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد از هر کدام ازمالکین را دارند، که این امر با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای مالکان غیر قابل اجراست و انجام عملیات نوسازی را غیر ممکن نموده است،

از این رو بر آن شده ایم که با توجه به توافقات با سازندگان خوشنام با سوابق و کارنامه موفق وهمچنین کادری مجرب در زمینه مشارکت ساخت، طرحی ویژه ای برای نوسازی بافت فرسوده منطقه صادقیه در زمان و ظرفیت محدود پیشنهاد دهیم.

• روش اول

سازنده بدون دریافت وجهی به صورت ۲۰/۸۰ ملک مالکان را میسازد و هیچ گونه مبلغی را  به عنوان بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت نمیکند.
سازنده در قالب قرارداد مشارکت ملک با متریال متعارف و درزمان معین و بر اساس قوانین و مقررات ساختمان(نظام مهندسی)، مسکن و شهر سازی و مصوبات شهرداری منطقه ۲ ملک نوساز تحویل میدهد .
همچنین چنانچه مالکی جهت اسکان نیاز به دریافت وجه باشد، میتواند ۵ متر تا ۷ متر از آپارتمان خود را به قیمت روزآپارتمان نوساز به سازنده بفروشد و در پایان پروژه به قیمت روز آپارتمان نوساز همان متراژ را از سازنده بخرد، بدین ترتیب مشکل اسکان مالکان نیز حل میشود .  

• روش دوم

مالکان اجازه ساخت ۲ واحد در پیلوت ساختمان را نیز به سازنده میدهند و هر واحد به میزان قدرالسهم مبلغی هم به عنوان بلاعوض دریافت میکنند. بدین صورت سازنده اجازه ساخت ۲ واحد در پیلوت و۲ واحد در طبقه آخر را دریافت میکند(اجرای این روش بستگی به ابعاد و جهت زمین دارد).
همچنین در این روش هم فروش ۵ تا ۷ متر به قیمت روز ,  به درخواست مالکان اجرائی میباشد .

 قابل ذکر است شرایط فوق مختص املاک با متراژ عرصه حدود ۳۶۰  متری و ۸ واحدی می باشد و مابقی املاک با متراژ و تعداد واحد متفاوت از این شرایط پیروی نمی‌کند و با توجه به شرایط آنها درصد و مبلغ قرض‌الحسنه و بلاعوض تعیین میگردد.
به روز شده در تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۷ ساعت : ۱۹:۲۸:۲۸

مشخصات آگهی دهنده

نام: هومن صدر
تلفن: ۰۹۱۲۵۱۳۰۶۸۰
تاریخ درج: چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
موقعیت: ایران » تهران
آدرس: صادقیه
ایمیل:

بازدید:

۱۵۲ بار

وب سایت آگهی سازه هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

قصد ثبت و سفارش آگهی ، تبلیغات و بنر را دارید؟ ابتدا باید ثبت نام کنید ...

کلمات کلیدی و جستجوهای مرتبط

کلمات کلیدی

جستجوهای مرتبط


تازه ترین مطالب املاک
تازه ترین مطالب 
برای تاسیس یک آژانس املاک باید چکار کنیم؟


اگر قصد تاسیس مشاور املاک را دارید برای اطلاع از مراحل تاسیس مشاور املاک ، شرایط تاسیس مشاور املاک ، نحوه تاسیس مشاور املاک قبل از هر ...


تاریخ درج مطلب: ۱۴۰۰/۲/۱۴

آخرین آگهی های مشارکت در ساخت
آخرین آگهی ها
۱۴۰۲/۳/۱۷

فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت (منطقه صادقیه)


فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت (منطقه صادقیه)

احتراما نظربه اینکه در قانون جدید مصوب شواری شهر تهران اجازه ساخت ۶ طبقه حذف گردیده  و از طرفی ملک های فرسوده باقیمانده در منطقه صادقیه اکثرا ...


هومن صدر ، ایران »» تهران ،تلفن:۰۹۱۲۵۱۳۰۶۸۰

آگهی های املاک