۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ایران- کنیا؛ قلعه نویی به دنبال نخستین برد ملی خود در سال جدید
  • تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کنیا می‌رود.

    دومین دیدار دوستانه تیم ملی ایران در سال ۱۴۰۲ با تیم ملی فوتبال کنیا روز هشتم فروردین ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

    نخستین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران با روسیه  جهت آماده سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا با تساوی یک بر یک در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید، اما بعد از این بازی، نشست خبری قلعه نویی حاشیه ساز شد و یکی از خبرنگاران انتقاداتی بابت جام نیاوردن این مربی در فوتبال باشگاهی مطرح کرد که سرمربی تیم ملی هم هزار امتیاز لیگ برتری خود را به رخش کشید.  

    اکنون تیم ملی فوتبال با سرمربیگری  قلعه نویی به مصاف کنیا حریف آفریقایی می‌رود که انگین فیرات هدایت این تیم آفریقایی را برعهده دارد. فیرات سرمربی کنیا که سابقه کار در تیم ملی ایران در زمان علی دایی و سرمربیگری تیم‌هایی، چون سایپا و سپاهان را هم دارد، از مدت‌ها پیش اردوی آماده سازی تیمش را استارت زد و امیدوار است تیمش را مقابل ایران به خوبی محک بزند.  

    کنیا بیش از یک سال مسابقه و اردوی تدارکاتی نداشته و به دیدار با ایران به چشم یک مسابقه آماده سازی عالی نگاه می‌کند.

    البته یکی از تصمیمات سرمربی کنیا که در این کشور مورد بحث و چالش جدی قرار گرفته است، خط زدن «بنسون اومالا» مهاجم ۲۱ ساله‌ای است که در لیگ داخلی کنیا بازی می‌کند. اومالا در حال حاضر با ۱۹ گل بهترین گلزن لیگ کنیا است و کنار گذاشتن او از سوی انگین فیرات، انتقادات زیادی را روانه این مربی کرده است.

    همچنین فیرات به خوبی از قدرت فوتبال ایران واقف است و به طرفداران تیم ملی کنیا که خواهان برد در این بازی هستند صراحتا گفته نمی‌دانم شما در کدام سیاره زندگی می‌کنید! ارزش یک بازیکن تیم ملی ایران برابر با ارزش تمام بازیکنان کنیاست. به این ترتیب می‌توان گفت کنیا حریفی است که برای آموزش و یادگیری به مصاف تیم ملی کشورمان می‌آید و بهترین فرصت برای قلعه نویی است تا اولین برد ملی خود را در دوره جدید جشن بگیرد و پاسخ قاطعی به منتقدان و مخالفانش بدهد.

    قطعا تیم ملی در این بازی با شیوه‌ای هجومی به میدان خواهد آمد تا فوتبالی تماشاگر پسند ارائه کند. قلعه‌نویی گفته بعد از این فیفادی احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی ایران وجود خواهد داشت.

    کنیا در رده بندی فیفا در جایگاه ۱۰۱ و پایین‌تر از تیم‌هایی مثل لبنان و کنگو ایستاده و از آن طرف هم  در آخرین فهرست جایگاه تیم‌های جهان، تیم ملی فوتبال ایران در رده ۲۴ دنیا قرار گرفته است.
  • منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۲/۱/۸


اخبار 
حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

تیم فوتبال نساجی که رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای رهایی از منطقه سقوط و نزدیک کردن فاصله امتیازی با تیم‌های فولاد ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

خیابان‌های دبی همچنان زیر آب + تصاویر

در پی سیل شدید دبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
گزارش‌ها ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا!

با استفاده از نانوموادزیستی، محققان ساختار میکرومقیاسی ساختند که می‌تواند داروهای ضدسرطان را با موفقیت در محل تومور رهاسازی کند.

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

میوه‌هایی که بیشترین قند را دارند

با آغاز فصل گرما،‌کم کم باید منتظر نوبرانه میوه ها در بازار بود؛ میوه‌های رنگارنگ و شیرینی که در کنار مواد مغذی آلی و انواع ویتنامین‌ها سرشار ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

123456