۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • با حکم وزیر علوم؛ سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی «منصور انبیا» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران» منصوب کرد.

    محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی «منصور انبیا» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران» منصوب کرد.

    محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب آورده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران» منصوب می‌شوید.

    انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، با رویکردی تحول‌گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی را به انجام رسانید.

    توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر جبارعلی ذاکری رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

    دکتر منصور انبیا متولد ۱۳۳۷ در تهران، عضو هیأت علمی و استاد شیمی تجزیه دانشگاه علم و صنعت ایران است که معاون طرح و توسعه دانشگاه علم و صنعت؛ رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران؛ مدیر دفتر برنامه و بودجه دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است.

    عضو کمیسیون دائمی هیئت امنا دانشگاه علم و صنعت ایران؛ رئیس هیأت اجرایی و امور نیروی انسانی دانشگاه علم و صنعت ایران؛ عضو کمیته فنی و بازرگانی دانشگاه علم و صنعت ایران؛ مدیر دفتر ارتباط با صنعت نفت دانشگاه؛ رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران واحد نور از دیگر سوابق اجرایی وی است.

    همچنین معاون اداری، پشتیبانی و دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران، واحد بهشهر؛ مدیر امور اداری دانشگاه علم و صنعت ایران؛ سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی شیمی؛ مدیر کل امور اداری مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، سازمان امور اداری و استخدامی کشور؛ مدیر پروژه بانک اطلاعاتی مدیران کشور را در کارنامه فعالیت‌های اجرایی خود دارد.
  • منبع خبر: خبرگزاری مهر
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۰/۷/۲۰


اخبار 
حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

تیم فوتبال نساجی که رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای رهایی از منطقه سقوط و نزدیک کردن فاصله امتیازی با تیم‌های فولاد ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

خیابان‌های دبی همچنان زیر آب + تصاویر

در پی سیل شدید دبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
گزارش‌ها ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا!

با استفاده از نانوموادزیستی، محققان ساختار میکرومقیاسی ساختند که می‌تواند داروهای ضدسرطان را با موفقیت در محل تومور رهاسازی کند.

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

میوه‌هایی که بیشترین قند را دارند

با آغاز فصل گرما،‌کم کم باید منتظر نوبرانه میوه ها در بازار بود؛ میوه‌های رنگارنگ و شیرینی که در کنار مواد مغذی آلی و انواع ویتنامین‌ها سرشار ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

123456