۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ۵۱ نفر دیگر از مبتلایان کرونا در ایران جان باختند
  • تهران- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

    کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۸ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که از بین مبتلایان جدید، ۳۴۰ مورد بستری (۱۸ درصد) و ۱۴۶۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به  ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر رسید.

    رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: روند نزولی فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ ادامه دارد و در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۶ هزار و ۹۸۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

    جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. ۲۷۰۵ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

    وی گفت: تاکنون ۶۸۶ هزار و ۹۳۵ آزمایش آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شده است. روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار آزمایش انجام می شود که تا ۴۵ هزار تست در روز قابل افزایش است.

    جهانپور افزود: استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است. لرستان هم در وضعیت هشدار است اما بقیه استانها در وضعیت بهتری هستند تا حدودی در مورد سیستان و بلوچستان و کرمانشاه هشدار می دهیم از هموطنان می خواهیم رعایت بیشتر مراعات فردی را داشته باشند با صبر و آرامش به مسیر کنترل و بعد از آن مهار بیماری نائل می شویم.
  • منبع خبر: ایرنا
    تاریخ درج خبر: ۱۳۹۹/۲/۲۸


اخبار 
ستاره دوم در دربی از راه رسیدبیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!

این یک قهرمانی خاص بود؛ اینتر با غلبه بر میلان در دربی دلامادونینا بیستمین قهرمانی‌اش در سری A را به‌دست آورد.

دربی دلامادونینا بین تیم‌های اینتر و ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

با فکر شما اشیا هدایت می‌شوند! / روش جدید کاشت تراشه‌‌ها در مغز چیست؟

تراشه‌های مغزی عنوانی هیجان‌انگیز برای عموم مردم است. تکنولوژی به‌کاررفته، نوید چشم‌اندازی روشن را می‌دهد. سرمایه‌گذاری افرادی مانند بیل گیتس و جف بزوس در این حوزه توجه ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

در نشست خبری مطرح شد: خیز شهرداری تهران برای ساختن هتل‌های جدید در پایتخت

در نشست خبری امروز مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران، جزییات تازه ای از ساخت ۴ هتل در بوستانهای تهران اعلام شد.

ساخت ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد ۸۸ ساله شکست

رئال مادرید با پیروزی شب گذشته برابر بارسلونا توانست رکوردش را پس از 88 سال بار دیگر بشکند.

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۳

ساختار مغز زنان در طول قاعدگی واقعا تغییر می‌کند

تغییرات مداوم هورمون‌هایی که چرخه قاعدگی را هدایت می‌کنند، فقط بر آناتومی تولیدمثل تأثیر نمی‌گذارد، بلکه همچنین مغز را تغییر می‌دهند. دانشمندان برای اولین بار به شواهدی ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۳

123456