۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • بایرن مونیخ در اندیشه مدافع 28 ساله بایرلورکوزن
  • یوناتان تاه، مدافع آلمانی بایرلورکوزن که فصل موفقی را با تیمش سپری کرد مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است و سران باشگاه باواریایی برای تقویت خط دفاعی خود تصمیم دارند این بازیکن 28  ساله را به خدمت بگیرند.

    یکی از بازیکنانی که در موفقیت این فصل بایرلورکوزن نقش تاثیرگذاری ایفا کرد، یوناتان تاه آلمانی بود. مدافع بلندقامت 28 ساله به خوبی توانست ساختار تدافعی تیمش را سازماندهی کند و از طرفی به بهترین شکل ممکن از پس وظایف هجومی‌ای که ژابی آلونسو به او سپرده بود برآمد و توانست تیمش را در بازیسازی از عقب زمین رهبری کند.

    به نقل از فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار سرشناس آلمانی رسانه اسکای اسپورت، بایرن مونیخ تصمیمی جدی برای جذب یوناتان تاه در نقل و انتقالات تابستانی دارد. آن‌ها حتی با نماینده‌های این بازیکن مذاکراتی هم داشتند. تاه می‌خواهد یک تجربه جدید در زندگی فوتبالی‌اش داشته باشد و برای چالشی جدید آماده است. باشگاه‌های زیادی به دنبال او هستند و تاه گزینه‌های زیادی برای انتخاب تیم بعدی خود دارد.

    این بازیکن هنوز مذاکره‌ای با بایرلورکوزن برای تمدید قراراداد خود نداشته، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سران باشگاه می‌خواهند این بازیکن تاثیرگذار را در تیم خود حفظ کنند.

    بایرن مونیخ در این فصل از اشتباهات فردی مدافعان خود، علی‌الخصوص دایوت اوپامکانو ضربه خورد و جذب بازیکنی مثل اریک دایر هم نتوانست گره از مشکلات این تیم باز کند. حالا بایرنی‌ها می‌خواهند در تابستان یک مدافع جدید به خدمت بگیرند و این شاید به معنی جدایی دلیخت یا اوپامکانو در پایان فصل باشد.
  • منبع خبر: فوتبالی
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶


اخبار 
گلزن ایرانی آویسپا خواستگار پیدا کردسیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!

کاربران ژاپنی در فضای مجازی، حیرت و شگفتی خود را از گل تماشایی شهاب زاهدی نشان دادند و اعتقاد دارند که این هم بهترین گل تاریخ آویسپا ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۵

رئیس پلیس راهور تهران: اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۵

عمر بیشتر می خواهید این هشت روش را امتحان کنید

در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به ۸ اقدام آسان برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.

هیچ راه مطمئنی برای افزایش طول عمر وجود ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۵

گلر استقلال محبوب ماند

محمدرضا خالدآبادی با نمایش قابل قبول و کلین‌شیت برابر تراکتور سهم خود را در موفقیت احتمالی تیمش ادا کرد.

آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۳

تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید

وقتی صحبت از سلامت کلی به میان می‌آید، آنچه ابتدا به ذهن خطور می‌کند، حفاظت از مغز و قلب به‌عنوان مهم‌ترین اعضای بدن در سنین بالاست و ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۳

123456