۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

    تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه دست پیدا کند که یک اشتباه فردی با انگیزه‌های بازگشت تیم پورموسوی که برای بقا می‌جنگند، کار دست این تیم داد و طی دو دقیقه برتری دو گله به راحتی از دست رفت.

    در این بین اما مصاف برابر استقلال خوزستان مصادف شد با ششمین گل فصل برای بازیکن نوظهور فوتبال ایران که شمشمین گل فصل خود را ثبت کرد و در کنار زنده‌روح قرار گرفت که تا هفته بیست و چهارم بهترین گلزن سرمه‌ای‌پوشان بود.

    تا پیش از مصاف برابر استقلال خوزستان سحرخیزان در کنار تورس 5 گله قرار داشت که حالا در روزی که تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر محروم بود و زنده‌روح هم پس از مصدومیت مقابل پرسپولیس هنوز نتوانسته به ترکیب برگردد، 6 گله شد.

    البته این تعداد گل برای مهاجمی که در بیشترین بازی‌های فصل در ترکیب ثابت بوده آمار قابل توجهی به‌شمار نمی‌رود، اما می‌تواند شروع خوبی برای یک مهاجم جوان باشد که تازه راهش را در لیگ برتر آغاز کرده و مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد.

    سحرخیزان برای ثبت این گل از پاس دقیق و تماشایی یامگا که مدافعین حریف را کنار زد، نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با سنگربان استقلال خوزستان با یک بغل پای دقیق گل اول مسابقه را ثبت کرد. در ادامه قائم اسلامی‌خواه هم گل دوم تیمش را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد، اما ظرف دو دقیقه همه چیز از بین رفت.
  • منبع خبر: ورزش3
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰


اخبار 
خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

فرمین لوپز، ستاره جوان بارسلونا، از پیروزی این تیم برابر والنسیا بسیار خوشحال است.

بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۱

قیمت پیاز کاهشی می‌شود

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان از کاهش قیمت پیاز در روزهای آتی در بازار خبر داد.

اکبر یاوری با بیان اینکه به دلیل بارندگی‌های شدید در مناطق جنوبی ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۱

ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!

غول خودروهای برقی چین (XPENG) و شرکت وابسته آن (AEROHT) قصد دارند با ورود بلندپروازانه خود به صنعت خودروهای پرنده، حمل‌ونقل شهری را متحول کنند.

AEROHT به ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۱

ایده جدید توخل در آستانه یک محک جدیجلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏

زوج نصیر المزراوی و رافائل گوئررو در دیدار مقابل آرسنال نقش مهمی ‏در پیروزی و صعود بایرن داشتند و حالا آماده درخشش مقابل رئال ‏مادرید هستند.

آلفونسو دیویس بازی ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۰

افکار ما چگونه کلمات را تکامل می‌دهند؟

زبان به‌مرور زمان به تکامل می‌رسد و برخی کلمات از دایره کلمات محاوره‌ای حذف می‌شوند؛ اما چه چیز بقا یا انقراض کلمات را تعیین می‌کند؟

چارلز داروین ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۰

123456