۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • در مسیر چهارگانه / غلتکی به نام الهلال: کسی نیمار را یادش نیست
  • الهلال همچنان روی دور برد است و توانسته 33 بازی متوالی را برنده شود. تنها در دو برد نیمار شریک بوده و کسی دیگر این ستاره برزیلی را یادش نمی‌آید.

    الهلال هفته به هفته می‌برد و به تعداد بردهای متوالی خود اضافه می‌کند. در حال حاضر این تیم 33 پیروزی متوالی دارد. رکوردی که رسیدن به آن بسیار دشوار خواهد بود. تیم آبی پوش ریاض امشب در فینال سوپرجام عربستان سعودی مقابل الاتحاد کریم بنزما با مانع دیگری روبرو می‌شود.

    الهلال از 21 سپتامبر 2023 مقابل داماک (1-1) دیگر امتیاز از دست نداده است. حتی در آن زمان نیمار را در ترکیب خود داشت. آن یکی از پنج بازی‌ای بود که ستاره برزیلی قبل از مصدومیت صلیبی با پیراهن آبی به میدان رفت. از آن زمان، 33 پیروزی (نیمار در دو پیروزی اول حضور داشت) حاصل شده و 31 مورد بدون نیمار در زمین بوده است. نیمار آنجا نیست، اما دیگران هستند: میتروویچ، مالکوم، کولیبالی، روبن نوس، میلینکوویچ-ساویچ و با ژرژ ژسوس روی نیمکت.

    حالا برای حفظ این روند و کسب عنوانی دیگر، الاتحاد با بنزما، کانته، لوئیز فیلیپه، حمدالله و رومارینیو باید از پیش‌رو برداشته شوند.

    آمار الهلال در مقابل تیم شهر جده بد نبوده است. تمام تقابل‌های مستقیم آنها در این فصل با پیروزی آبی‌ها به پایان رسیده است: دو بار در لیگ عربستان (3-4 و 3-1) و دو مسابقه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا (2-0 و 0-2). اما این یک فینال است و رقیب نیز مدافع عنوان قهرمانی.

    الهلال در مسیر رسیدن به چهار گانه (لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا) قرار دارد، یک رکورد بی‌نظیر.
  • منبع خبر: ورزش3
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۳


اخبار 
ایده جدید توخل در آستانه یک محک جدیجلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏

زوج نصیر المزراوی و رافائل گوئررو در دیدار مقابل آرسنال نقش مهمی ‏در پیروزی و صعود بایرن داشتند و حالا آماده درخشش مقابل رئال ‏مادرید هستند.

آلفونسو دیویس بازی ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۰

افکار ما چگونه کلمات را تکامل می‌دهند؟

زبان به‌مرور زمان به تکامل می‌رسد و برخی کلمات از دایره کلمات محاوره‌ای حذف می‌شوند؛ اما چه چیز بقا یا انقراض کلمات را تعیین می‌کند؟

چارلز داروین ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۱۰

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

مدافع ایرانی زسکا مسکو احتمالا اولین بازی رسمی خود در این باشگاه را انجام می‌دهد.

باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۹

خسته هستید؟ این غذاها را بخورید

خستگی مفرط ناشی از بی خوابی هم مانند هر مشکل و درد دیگری درمانی دارد. یک سری مواد غذایی هستند که می‌توانند باعث کاهش احساس خستگی و ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۹

پرندگان هنگام پرواز بر فراز اقیانوس کجا استراحت می‌کنند؟

پرندگان استراتژی‌های مختلفی برای سفر روی آب دارند و برخی ممکن است حین سفر خود در مکان‌های غیرمنتظره‌ای استراحت کنند.

برخی از اعضای دنیای پرندگان می‌توانند بدون ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۸

123456