۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات
  • یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج واژگون شد.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان کرج به قزوین و برجا ماندن ۱۳ مصدوم خبر داد.

    ایلنا در خبری نوشت: محمدباقر خلفی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵:۱۰ صبح امروز سه شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، یک دستگاه اتوبوس در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج واژگون شد.

    وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاههای شهدای مدافع حرم شهرستان ساوجبلاغ، فخر ایران شهرستان نظرآباد و پایگاه شهدای شهرستان چهارباغ به محل حادثه اعزام شدند.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: این حادثه ۱۳ مصدوم داشت که ۵ مصدوم توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر و ۷ مصدوم آن توسط اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق انتقال داده شوند و یک نفر هم بصورت سرپایی مداوا شد.
  • منبع خبر: خبرگزاری خبرآنلاین
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۶


اخبار 
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟

شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۸

کمبود این ویتامین سبب اختلال در رشد قد می‌شود

علاوه بر کلسیم، ویتامین D نیز در تقویت استخوان‌ها و بهبود رشد قدی نقش دارد. ویتامین D به تراکم و استحکام استخوان‌ها کمک کرده و کمبود آن ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۸

به لطف هوش مصنوعی، محل دفن افلاطون سرانجام کشف شد!

محققان با کمک هوش مصنوعی، پاپیروس باستانی را رمزگشایی کردند و با کمک اطلاعات نوشته‌شده در آن، موفق به کشف محل دفن افلاطون شدند.

به‌گفته‌ی محققان ایتالیایی، ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۷

چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟

تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است.

به نقل از ایتنا، تحقیقات ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

بایرن مونیخ در اندیشه مدافع ۲۸ ساله بایرلورکوزن

یوناتان تاه، مدافع آلمانی بایرلورکوزن که فصل موفقی را با تیمش سپری کرد مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است و سران باشگاه باواریایی برای تقویت خط ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

123456