۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • آرژانتین به جای اندونزی میزبان جام جهانی زیر 20سال
  • رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20سال که قرار بود در اندونزی برگزار شود ولی میزبانی از این کشور بازپس گرفته شده بود در آرژانتین برگزار خواهد شد.

    بعد از اعتراض اندونزی، میزبان جام جهانی فوتبال زیر 20سال، به سفر تیم رژیم اشغالگر قدس به این کشور فیفا تصمیم گرفت میزبانی این رقابتها را از اندونزی بگیرد.

    درحالیکه میزبان جدید رقابتها باید هر چه سریعتر معرفی شود رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند میزبان جدید رقابتها بدون تردید این کشور خواهد بود. بر اساس این گزارش‌ها فیفا در روزهای اول هفته آینده میزبانی آرژانتین را رسما اعلام خواهد کرد.

    این خبر در حالی مخابره شده است که تیم ملی زیر 20سال آرژانتین در رقابتهای انتخابی قاره آمریکای جنوبی با هدایت خاویر ماسکرانو عملکرد خوبی نداشت و نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی جام جهانی را به دست بیاورد. اما در صورتیکه میزبانی به آرژانتین واگذار شود این تیم به عنوان میزبان به صورت اتوماتیک در رقابتها حضور خواهد داشت.
    منابع خبری در آرژانتین می‌گویند جیانی اینفانتنیو که در روزهای گذشته به آمریکای جنوبی سفر کرده بود با حضور در دفتر کنفدراسیون آمریکای جنوبی پیشنهاد میزبانی این رقابتها را به آرژانتین ارائه کرد. فدراسیون فوتبال آرژانتین با این پیشنهاد موافقت کرد. به این ترتیب این کشور در ماه‌های مه و ژوئن میزبان جام جهانی زیر 20 سال خواهد بود.
  • منبع خبر: ورزش 3
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۲/۱/۱۰


اخبار 
ستاره دوم در دربی از راه رسیدبیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!

این یک قهرمانی خاص بود؛ اینتر با غلبه بر میلان در دربی دلامادونینا بیستمین قهرمانی‌اش در سری A را به‌دست آورد.

دربی دلامادونینا بین تیم‌های اینتر و ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

با فکر شما اشیا هدایت می‌شوند! / روش جدید کاشت تراشه‌‌ها در مغز چیست؟

تراشه‌های مغزی عنوانی هیجان‌انگیز برای عموم مردم است. تکنولوژی به‌کاررفته، نوید چشم‌اندازی روشن را می‌دهد. سرمایه‌گذاری افرادی مانند بیل گیتس و جف بزوس در این حوزه توجه ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

در نشست خبری مطرح شد: خیز شهرداری تهران برای ساختن هتل‌های جدید در پایتخت

در نشست خبری امروز مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران، جزییات تازه ای از ساخت ۴ هتل در بوستانهای تهران اعلام شد.

ساخت ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۴

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد ۸۸ ساله شکست

رئال مادرید با پیروزی شب گذشته برابر بارسلونا توانست رکوردش را پس از 88 سال بار دیگر بشکند.

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۳

ساختار مغز زنان در طول قاعدگی واقعا تغییر می‌کند

تغییرات مداوم هورمون‌هایی که چرخه قاعدگی را هدایت می‌کنند، فقط بر آناتومی تولیدمثل تأثیر نمی‌گذارد، بلکه همچنین مغز را تغییر می‌دهند. دانشمندان برای اولین بار به شواهدی ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۳

123456