۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ناچو: دوست داشتم برابر هالند بازی کنم
  • ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، از غیبت ارلینگ هالند در ترکیب تیم ملی نروژ ابراز ناراحتی کرد.
    ناچو: دوست داشتم برابر هالند بازی کنم

    تیم ملی اسپانیا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 باید به مصاف تیم ملی نروژ برود.

    این بازی در حالی برگزار خواهد شد که هالند به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده و قادر به همراهی آن‌ها در این بازی حساس برابر اسپانیا نخواهد بود.

    دنی سبایوس شب گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که همه بازیکنان اسپانیا از این که نمی‌توانند برابر هالند بازی کنند ناراحت هستند، به جز مدافعان این تیم که نفسی به راحتی کشیده‌اند اما ناچو نظر دیگری در این باره دارد.

    این مدافع اسپانیایی رئال مادرید در نشست خبری درباره غیبت هالند به خبرنگاران گفت: «من قطعا و مشخصا دوست داشتم برابر هالند بازی کنم. او بازیکنی در کلاس جهانی است و قرار گرفتن برابر چنین مهاجمی اتفاق بسیار خوبی بود.»
    سرخیو راموس چند روز قبل با انتشار پستی از دعوت نشدنش به تیم ملی اسپانیا، علی‌رغم عملکرد خوب و درخشانش در پاری سن ژرمن خبر داد و به همین دلیل از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

    ناچو در پاسخ به سوالی درباره این تصمیم هم‌تیمی سابقش اظهار داشت: «سرخیو راموس بهترین مدافع تاریخ فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید. او همیشه الگو و اسطوره من بوده و خواهد بود. او نمادی از تیم ملی اسپانیاست و از همه مهم‌تر دوست عزیز من است.»

    قرارداد این بازیکن با رئال مادرید در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و او در پاسخ به سوالی درباره این موضوع اضافه کرد: «آینده من؟ با باشگاه صحبت خواهم کرد و تصمیمی در این زمینه خواهیم گرفت. من دوست دارم مثل تمام این سال‌ها احساس کنم بازیکن مهمی هستم. دقایق بیشتر حضور در میدان یا پول بیشتر اهمیتی برای من ندارد.»
  • منبع خبر: ورزش 3
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۲/۱/۲


اخبار 
چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟

تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است.

به نقل از ایتنا، تحقیقات ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

بایرن مونیخ در اندیشه مدافع ۲۸ ساله بایرلورکوزن

یوناتان تاه، مدافع آلمانی بایرلورکوزن که فصل موفقی را با تیمش سپری کرد مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است و سران باشگاه باواریایی برای تقویت خط ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

ورود بدون پسورد به واتساپ در آیفون امکان‌پذیر شد

نسخه‌ی iOS واتساپ اکنون از کلید عبور پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربران می‌توانند بدون رمز عبور و با امنیت بالا وارد حساب کاربری خود شوند.

پیام‌رسان ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

بارسلونا دی‌یونگ را می‌فروشد

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد فرنکی دی‌یونگ هافبک هلندی‌اش را در پایان فصل بفروشد.

فرنکی دی‌یونگ که در جریان شکست ۳-۲ یکشبه شب بارسلونا مقابل رئال مادرید در ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۵

پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می‌پیوندد

به گفته کارشناس هوش‌مصنوعی، پیش‌بینی ایلان ماسک مبنی بر اینکه هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۵ باهوش‌تر از هر انسانی خواهد شد، محقق می‌شود.

به نقل از ایسنا، ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۵

123456