۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • شکست غرورآمیز و بازگشت بارسا حیرت کارلتو و بازیکنان رئال؛ بارسلونا به فینال رفته؟
  • در اردوی رئال واکنش بارسایی‌ها و رسانه های کاتالونیا به شکست در ال کلاسیکو را درک نمی کنند. آنها معتقدند تیم بهتر بازی شب گذشته بودند و به شایستگی راهی فینال شدند.

    به نقل از مارکا، "ولی چه تیمی به فینال سوپرکاپ رسید؟"، این جمله ای است که از دیشب بین بازیکنان رئال رد و بدل می شود. ساعتی پس از ماراتن ریاض و برتری 3-2 بر بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ، فضای رختکن رئال مملو از شادی بود. صبح امروز در هتل هیلتون ریاض نیز این شادی ادامه داشت.

    پس از صرف شام در ساعت 2 بامداد، رئالی ها راهی اتاق های خود شدند تا به استراحت بپردازند. پس از یک 120دقیقه سخت و نفسگیر، هیچ چیزی مهمتر از یک ریکاوری خوب برای بازی نهایی نبود.

    صبح و در سالن غذاخوری، صحبت بین بازیکنان بر سر بازی شب گذشته داغ بود. کارلتو و دستیارانش نیز در میزی متفاوت مشغول صحبت و آنالیز ال کلاسیکو بودند. او هم شب گذشته و هم امروز اعتقاد داشت تیمش نمایش فوق العاده ای ارائه داد و دستوراتی که داده بود، مو به مو در زمین پیاده شد.

    مربی ایتالیایی معتقد بود که روی برنامه از قبل تمرین شده یعنی استفاده از سرعت مهاجمان در ضدحملات به سه گل زیبا رسیدند. او قبل از مسابقه اطمینان داشت که این بهترین روش ضربه زدن به بارسلونای ژاوی است و به همین دلیل بسیار خوشحال به نظر می رسید.

    کارلتو پیش بینی دقایق سخت برابر بارسلونا را نیز کرده بود و از اینکه تیمش توانست پس از زدن گل سوم به خوبی از برتری اش دفاع کند، رضایت کامل داشت اما چیزی که او و بازیکنان را شگفت زده کرده، واکنش بارسایی ها و رسانه های کاتالونیا به شکست بود. تیترهایی چون بارسلونا برگشته یا شکست غرورآمیز، رئالی ها را سخت شگفت زده کرده است.

    همچنین نشست خبری پس از بازی ژاوی که تاکید داشت بارسا تیم برتر میدان بود و شایسته رسیدن به فینال؛ اینکه بارسا رئال را محاصره کرده بود و با بدشانسی حذف شدند با واکنش منفی در اردوی رئال روبرو شده است.

    اظهارنظری که با استقبال آنچلوتی مواجه نشد و او در نشست خود گفت:« با ژاوی موافق نیستم. بارسا تیم برتر زمین نبود و در واقع اگر ما برخی دقایق عقب نشستیم، به خاطر برنامه تاکتیکی مان بود چون هدف از ابتدا استفاده از ضدحملات بود. فکر نمی کنم تیمی برتر از دیگری بود و بازی برابری را شاهد بودیم.»

    در رئال مادرید همچنین نگران انتقادات برخی رسانه ها از شکل بازی خود نیستند و بی توجه از این مساله عبور کرده اند. آنها معتقدند پس از پنجمین برتری متوالی در ال کلاسیکو که می تواند منجر به فتح اولین جام فصل شود، پس از صدرنشینی مطلق در لالیگا و حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، انتقاد از شکل بازی دفاع و ضدحمله نمی تواند توجیهی داشته باشد.

    رئال یک تیم چندوجهی

    جایی که برخی از کارشناسان آن را نقطه ضعف رئال تعبیر می کنند، آنچلوتی از آن به عنوان یک مزیت یاد می کند. رئال یک تیم چند وجهی است که می تواند خود را به چندین سبک مختلف بازی وفق بدهد. فصل جاری رئال برابر تمام رقبای قدر و بزرگ خود پیروز شده است.

    رئال توانسته بارسا و اینتر را دبل کند و در لالیگا نیز سویا و اتلتیکو را مغلوب کرده است. رئال تنها امتیازاتی که از دست داده برابر رقبای ضعیف و ته جدولی بوده ولی آمار 22 برد در 28 بازی نشان می دهد که تیم کارلتو در بهترین مسیر در حال حرکت است.

    کریم بنزما هم در پایان بازی بر این نکته اذعان داشت که رئال شایسته پیروزی بود و به حق نیز رسید:« بارسا توپ را در اختیار داشت چون شکل بازی شان همینگونه است. ما هم به خوبی دویدیم و با وفادار ماندن به ایده خودمان برنده شدیم. هر تیمی سبک خودش را دارد و تیمی که حالا در فینال است، رئال مادرید نام دارد.»ز
  • منبع خبر: ورزش 3
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴


اخبار 
حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

تیم فوتبال نساجی که رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای رهایی از منطقه سقوط و نزدیک کردن فاصله امتیازی با تیم‌های فولاد ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

خیابان‌های دبی همچنان زیر آب + تصاویر

در پی سیل شدید دبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
گزارش‌ها ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا!

با استفاده از نانوموادزیستی، محققان ساختار میکرومقیاسی ساختند که می‌تواند داروهای ضدسرطان را با موفقیت در محل تومور رهاسازی کند.

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

میوه‌هایی که بیشترین قند را دارند

با آغاز فصل گرما،‌کم کم باید منتظر نوبرانه میوه ها در بازار بود؛ میوه‌های رنگارنگ و شیرینی که در کنار مواد مغذی آلی و انواع ویتنامین‌ها سرشار ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

123456