۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ایران قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان شد
  • رقابت‌های کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان با ایستادن کاراته کاهای کشورمان روی سکوی نخست به پایان رسید.

    این دوره از مسابقات یکشنبه هفته جاری با حضور ۱۸۶ کاراته کا از کشورهای ترکیه، اکراین، روسیه، تایلند، مالزی، مغولستان، یونان، ازبکستان، امارات و ایران در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که در پایان تیم ملی ایران با کسب ۷ مدال طلا، دو نقره و ۹ برنز اول، تیم‌های اوکراین، روسیه، ترکیه، یونان، تایلند و مالزی به ترتیب در رده‌های دوم تا هفتم قرار گرفتند.

    در روز پایانی این مسابقات و در کاتای انفرادی بانوان، مژده مردانی از ایران به مدال طلا دست یافت و ورزشکاران اکراین و روسیه دوم و سوم شدند. در کاتای تیمی، تیم ایران با ترکیب ناهید امیری، سمانه برجی و پروین یاره پس از اوکراین، در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را به دست اورد. در کومیته تیمی، تیم ایران در رقابت با اکراین به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

    در رقابت های کاتای انفرادی مردان مصطفی حسن پور مدال برنز را کسب کرد و ورزشکاران ترکیه و اکراین اول و دوم شدند. در کاتای تیمی، تیم ایران مدال برنز را کسب کرد و تیم‌های ترکیه و اکراین اول و دوم شدند. در کمیته تیمی نیز تیم ایران با ترکیب حسین تبرته، محمد شایان، میلاد صادق زاده، کامران رضایی نژاد، ابراهیم عبدالغفور و عنایت زارع بر سکوی قهرمانی ایستادند و تیم‌های روسیه و ترکیه مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

    برای تیم ایران و در بخش کومیته انفرادی سید یاسین حسینی، حسین تبرته فراهانی، سارا ادریا و بیتا جواهری به مدال طلا دست پیدا کردند. حکیمه زکی زاده به مدال نقره، محمد شایان، میلاد صادق زاده، کامران رضایی نژاد، ابراهیم عبدالغفور، مصطفی حسن پور، زینب حسن پور و مهناز حسن زاده نیز مدال برنز کسب کردند.

    مسابقات فینال و اختتامیه آقایان نیز با حضور دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارتی و دکتر مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان، دکتر بنیامین شکوه فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌ها و دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان فدراسیون‌های مربوطه و وزارت ورزش برگزار شد.
  • منبع خبر: خبرگزاری مهر
    تاریخ درج خبر: ۱۴۰۰/۹/۴


اخبار 
ذوب آهن بالاخره به اصفهان برگشت

بازیکنان تیم فوتبال کمی قبل از طلوع خورشید در اصفهان به منازل خود بازگشتند.

پس از نقص فنی هواپیمایی که قرار بود ذوب آهن را به اصفهان ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۵

درسی که تولستوی در ۶۷ سالگی به دنیا داد

نام لئو تولستوی، نویسنده شهیر روسیه با رمان خواندنی، جذاب و تاثیر گذار «جنگ و صلح» و «آنا کارنینا » گره خورده است اما این نویسنده در ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۵

ماهی را کبابی نکنید! بهترین و بدترین روش پخت ماهی کدام است؟

پختن بیش از حد ماهی ممکن است منجر به خشک و سفت شدن گوشت آن و تشکیل ترکیبات مضر شود و مهم‌تر از آن، خطر ابتلا به ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۵

ملوان و ادای احترام جالب به نماد پرسپولیس

ملوان بندر انزلی با طرحی جالب توجه به استقبال بازی با پرسپولیس رفته است.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر، پرسپولیس در یک بازی بسیار حساس ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۴

مسافران در چالوس گیر افتادند/ جزئیات

در محور چالوس به دلیل ریزش سنگ، فعلاً خودروها امکان تردد به سمت تهران را ندارند

در محور چالوس به دلیل ریزش سنگ، فعلاً خودروها امکان تردد ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۲۴

123456