۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • ایران و کره‌جنوبی برای انتقال منابع ارزی به توافق رسیدند
  • ایران و کره جنوبی بر سر نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.

    به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه‌ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.

    در این جلسه، توافقات لازم در خصوص انتقال منابع به مقاصد مورد نظر انجام و تصمیمات بانک مرکزی در خصوص حجم منابع مورد انتقال و بانک‌های مقصد به طرف کره ای اعلام شد.

    سفیر کره جنوبی در ایران اعلام کرد: کشورش آماده انجام کلیه اقدامات لازم برای استفاده از تمامی منابع بانکی ایران در کره جنوبی است و در این خصوص هیچ سقف و محدودیتی وجود ندارد.

    رئیس کل بانک مرکزی نیز ضمن استقبال از تغییر رویکرد کره جنوبی گفت: اگرچه جمهوری اسلامی ایران از تغییر رویکرد کشورها و افزایش همکاری‌ها استقبال می‌کند، اما پیگیری‌های حقوقی این بانک به منظور مطالبه خسارات ناشی از عدم همکاری بانک‌های کره ای در سالهای اخیر به قوت خود باقی خواهد بود و طرف کره ای باید تلاش زیادی انجام دهد تا این سابقه منفی از بین برود.
  • منبع خبر: خبرگزاری مهر
    تاریخ درج خبر: ۱۳۹۹/۱۲/۴


اخبار 
به لطف هوش مصنوعی، محل دفن افلاطون سرانجام کشف شد!

محققان با کمک هوش مصنوعی، پاپیروس باستانی را رمزگشایی کردند و با کمک اطلاعات نوشته‌شده در آن، موفق به کشف محل دفن افلاطون شدند.

به‌گفته‌ی محققان ایتالیایی، ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۷

چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟

تخم‌مرغ که در بسیاری از یخچال‌های خانگی جز اصلی تغذیه روزانه محسوب می‌شود، چیزی فراتر از یک گزینه همه‌کاره و خوشمزه است.

به نقل از ایتنا، تحقیقات ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

بایرن مونیخ در اندیشه مدافع ۲۸ ساله بایرلورکوزن

یوناتان تاه، مدافع آلمانی بایرلورکوزن که فصل موفقی را با تیمش سپری کرد مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است و سران باشگاه باواریایی برای تقویت خط ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

ورود بدون پسورد به واتساپ در آیفون امکان‌پذیر شد

نسخه‌ی iOS واتساپ اکنون از کلید عبور پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربران می‌توانند بدون رمز عبور و با امنیت بالا وارد حساب کاربری خود شوند.

پیام‌رسان ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۶

بارسلونا دی‌یونگ را می‌فروشد

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد فرنکی دی‌یونگ هافبک هلندی‌اش را در پایان فصل بفروشد.

فرنکی دی‌یونگ که در جریان شکست ۳-۲ یکشبه شب بارسلونا مقابل رئال مادرید در ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۲/۵

123456