۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷
۰۲۶_۳۴۲۱۷۰۹۷

نمایش خبر

  • کاهش دمای ۶ درجه‌ای هوای تهران
  • به گزارش آگهی سازه، «صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به کشور گفت: در پی سامانه‌ای که از دیروز به کشور نفوذ کرده است، بارش‌هایی را در استان‌های ساحلی دریای خزر داشتیم و در مازندران حتی تا ۶۰ میلیمتر بارش رخ داد.

    وی ادامه داد: امروز در استان گلستان این بارش ادامه خواهد داشت، همچنین در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار داریم امروز شاهد بارش‌هایی باشیم.

    ضیائیان افزود: اواخر وقت امروز انتظار داریم در شمال شرقی استان تهران و همچنین ارتفاعات استان سمنان و تهران بارش‌هایی را مشاهده کنیم. روز چهارشنبه در مناطق شمال شرقی کشور کاهش دما ادامه خواهد داشت.

    ضیائیان با اشاره به وضعیت تهران گفت: در تهران انتظار داریم امروز اوخر وقت در ارتفاعات و همچنین شمال شرق استان بارش‌های را داشته باشیم و همچنین احتمال بارش‌های پراکنده‌ای را برای امشب پیش‌بینی می‌کنیم.

    وی ادامه داد: دمای ثبت شده‌ی امروز در تهران نسبت به صبح روز قبل ۶ درجه کاهش داشته است و برای دمای شهر تهران طی روزهای آینده روند کاهشی داریم، از روز چهارشنبه به بعد هم روند افزایش دما را خواهیم داشت، اگر تا دیروز دمای حداقل ما حدود ۲۱ درجه بوده، دما به ۱۴ یا ۱۵ درجه می‌رسد و برای دمای حداکثر انتظار داریم، فردا ظهر به ۲۱ الی ۲۲ درجه برسد.
  • منبع خبر: آگهی سازه
    تاریخ درج خبر: ۱۳۹۹/۷/۷


اخبار 
حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!

تیم فوتبال نساجی که رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای رهایی از منطقه سقوط و نزدیک کردن فاصله امتیازی با تیم‌های فولاد ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

خیابان‌های دبی همچنان زیر آب + تصاویر

در پی سیل شدید دبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
گزارش‌ها ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا!

با استفاده از نانوموادزیستی، محققان ساختار میکرومقیاسی ساختند که می‌تواند داروهای ضدسرطان را با موفقیت در محل تومور رهاسازی کند.

محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۱

ادامه رقابت شدید میان برترین گلزنان گل‌گهر؛استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح

سعید سحرخیزان موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان ششمین گل فصل خود را ثبت کند.

تیم فوتبال گل‌گهر می‌رفت که به یک پیروزی آسان در خانه ...


تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

میوه‌هایی که بیشترین قند را دارند

با آغاز فصل گرما،‌کم کم باید منتظر نوبرانه میوه ها در بازار بود؛ میوه‌های رنگارنگ و شیرینی که در کنار مواد مغذی آلی و انواع ویتنامین‌ها سرشار ...

تاریخ درج خبر: ۱۴۰۳/۱/۳۰

123456